Is het product totaal niet wat je had verwacht, of heb je per ongeluk een verkeerd product besteld? In veel gevallen is retourneren dan mogelijk. Lees hieronder alle informatie en voorwaarden waar het retour aan moet voldoen.

Retour aanmelden MET account

  • Klik hier om naar je account te gaan.
  • Klik op 'Jouw bestellingen'.
  • Klik achter de bestelling op 'Details'.
  • Vink de producten aan die je wilt retourneren.
  • Voeg eventueel een toelichting toe en druk op 'Vraag een retour'.

Zodra je aanvraag goedgekeurd is ontvang je een e-mail van ons. Verpak de producten stevig in een doos en voeg daarbij een kopie van de retour die je per mail hebt ontvanger, of een bijgevoegde brief met je contactgegevens en retournummer.

Retour aanmelden ZONDER account (gast)

Een retour aanmelden zonder account is niet mogelijk, daarom is het noodzakelijk een wachtwoord in te stellen en zo je account te activeren.

Afhandeling retour:

  • Je retour wordt binnen 14 dagen na aanmelding afgehandeld.
  • Wij beoordelen altijd of een retour aan onze voorwaarden voldoet.
  • Je ontvangt na afhandeling binnen 2 werkdagen je geld terug.

- Onvoldoende gefrankeerde pakketten worden niet geaccepteerd.
- Tot ontvangst in ons magazijn zijn wij niet verantwoordelijk voor retourzendingen.

Vergoeding van verzendkosten:

  • Verzendkosten op factuur vergoed bij retour gehele bestelling.
  • Geen verzendkosten vergoed bij gedeeltelijk retourneren.
  • Alle gemaakte kosten worden vergoed als wij een fout hebben gemaakt.

Retour voorwaarden

  • Producten worden met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat teruggestuurd.
  • Binnen 14 dagen na ontvangt is het mogelijk een retour aan te melden.
  • Na goedkeuring van een medewerker kan het pakket retour gestuurd worden.
  • Het pakket dient binnen 14 dagen na goedkeuring bij ons bedrijf retour te zijn.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Retouradres:

Kommer VOF
Afdeling retouren
De Standerd 27
3774SC KOOTWIJKERBROEK

Checklist:

- Product is niet beschadigd.
- Verpakking is nog netjes zover mogelijk.
- Product is stevig verpakt in een doos.
- Retourformulier of contact informatie is bijgesloten.
- De doos is voldoende gefrankeerd.